Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
Prawie każdego dnia pojawiają się publikacje o nowych obszarach zastosowania sztucznej inteligencji (AI), która przebojem wdarła się zarówno do urzędów jak i firm.
Wykorzystanie AI może przynieść ogromne korzyści, ale jednocześnie stawia przed organizacjami szereg wyzwań i problemów, które muszą zostać rozwiązane, aby wdrożenie było efektywne i bezpieczne. Rozwój i implementacja systemów AI często wymagają gromadzenia, przetwarzania i analizy dużych zbiorów danych, co rodzi ryzyko naruszenia praw do prywatności.
Ponadto użycie AI w podejmowaniu decyzji administracyjnych rzuca światło na problem odpowiedzialności za decyzje podjęte z udziałem lub na podstawie rekomendacji AI. Kwestie takie jak brak transparentności algorytmów i potencjalne uprzedzenia wynikające z danych treningowych stawiają pytanie o możliwość kontroli oraz korekty decyzji przez człowieka, co jest fundamentalne dla zapewnienia sprawiedliwości i zgodności z zasadami demokratycznego państwa prawa.
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi na wiele ważnych pytań – jak korzystać z Chat GPT, Copilot AI, Gemini AI, Perplexity AI i kilku innych użytecznych narzędzi, w których czynnościach mogą one pomóc, jak konstruować komendy, które dadzą przydatne odpowiedzi oraz jak unikać ryzyk związanych z wykorzystaniem AI.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób chcących w swojej pracy wykorzystać szanse jakie daje sztuczna inteligencja.
1. Sesja techniczna:
a. zakładanie bezpłatnych kont w serwisach AI;
b. sposoby udostępniania konwersacji z AI.
2. Teoria: wprowadzenie do AI:
a. czy sztuczna inteligencja myśli;
b. szanse i ryzyka związane z korzystaniem z AI;
c. zasady właściwego wykorzystania AI w urzędzie;
d. AI i prawa autorskie – czy możemy wykorzystywać i wykrywać teksty napisane przez sztuczną inteligencję;
e. techniki efektywnego promptowania – czyli jak pisać komendy, aby otrzymać wartościowe rezultaty;
f. bazy gotowych komend.
3. WARSZTATY:
a. AI jako doradca lub nauczyciel – trudny interesant, klient, przełożony, podwładny;
b. jak prosić o podwyżkę, jak odmawiać podwyżki?
c. inteligentna wyszukiwarka – znajdź informacje, które nie pojawiają się w zwykłych wyszukiwarkach;
d. opracowanie tekstów – podanie źródeł i odnośników; czy AI może halucynować;
e. korekta pism – prosty język – gotowa komenda;
f. pomoc w sprawach prawnych – dlaczego trzeba zachować najwyższą ostrożność;
g. opracowanie wzorów dokumentów;
h. praca na dokumentach dostarczonych AI – streszczenia, analizy, wyłuskiwanie informacji;
i. profesjonalne tłumaczenia;
j. generowanie obrazów.
4. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.