Windykacja telefoniczna należności jednostek sektora finansów publicznych – efektywne rozmowy, diagnozowanie sytuacji, odkrywanie manipulacji

Dostępne terminy

  • Termin 29 listopad 2024 piątek godz. 9.00-15.00
  • Miejsce Online
  • Cena 640 zł/os. cena promocyjna do 26.11.2024
    później 740 zł/os.
  • Prowadzący Jowita Kalajew

Opis szkolenia

Przedsiębiorcy od dawna wiedzą, że proces windykacji dłużnika należy rozpocząć od windykacji telefonicznej. Największą zaletą tej formy kontaktu z wierzycielem są niskie koszty i wbrew pozorom wysoka skuteczność – szczególnie w porównaniu z czasochłonnym procesem sądowym a następnie działaniami komornika. Zalety tej formy odzyskiwania należności jsfp dostrzega coraz więcej urzędów w całej Polsce przyśpieszając proces spływu środków oraz obniżając koszty funkcjonowania urzędu.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia efektywnych rozmów z klientami  w procesie windykacji telefonicznej w urzędzie, poznanie narzędzi komunikacji z dłużnikiem oraz technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas prowadzenia telefonicznej windykacji.

Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników komórek windykacyjnych i księgowych wierzycieli zajmujących się egzekucją świadczeń pieniężnych.

Program szkolenia

1. Definicja negocjacji.

2. Sytuacje negocjacyjne.

3. Specyfika negocjacji windykacyjnych.

4. Cechy i umiejętności efektywnego windykatora.

5. Cele rozmów windykacyjnych.

6. Zasady efektywnej rozmowy przez telefon.

7. Przygotowanie do rozmowy z dłużnikiem.

8. Wypracowanie standardów telefonicznych rozmów windykacyjnych: pierwsza rozmowa z dłużnikiem oraz ponawianie kontaktu.

9. Wybrane narzędzia przejmowania kontroli w rozmowie telefonicznej: pytania zamknięte, wyboru, ukierunkowujące, alternatywne, sondujące, aktywne słuchanie, parafrazowanie, podsumowywanie.

10. Diagnoza sytuacji materialnej dłużnika – zadawanie pytań, przerzucanie odpowiedzialności, parafrazowanie.

11. Rodzaje konfliktów.

12. Style rozwiązywania konfliktów.

13. Poznanie zasad przygotowania się do procesu negocjacji.

14. Siła negocjacyjna.

15. Elementy negocjacji w telefonicznych rozmowach windykacyjnych.

16. Wybrane techniki wpływu społecznego w rozmowach windykacyjnych.

17. Błędy popełniane w rozmowach windykacyjnych oraz sposoby przeciwdziałania.

18. Typologia dłużników, gry dłużników – rozpoznawanie i sposoby przeciwdziałania.

19. Poznanie typów i gier stosowanych przez dłużników i sposobów przeciwdziałania.

20. Odkrywanie manipulacji drugiej strony i radzenie sobie z nią.

21. Podsumowywanie ustaleń.

22. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

    Termin szkolenia Osoba zgłaszająca
    Osoby zgłaszane
    Zwolnienie z VAT

    Do ceny nie doliczymy podatku VAT w przypadku oświadczenia, że uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.

    Podsumowanie kosztów
    Dane odbiorcy
    Dane nabywcy
    Uwagi

    Wysłanie niniejszego formularza zgłoszenia stanowi prawnie wiążące zobowiązanie do uczestnictwa w szkoleniu na warunkach w nim określonych. Rezygnacji z udziału w szkoleniu można dokonać wyłącznie w formie pisemnej (e-mail, fax, poczta), najpóźniej 7 dni roboczych przed szkoleniem. W przypadku otrzymania rezygnacji przez organizatora później niż na 7 dni roboczych przed dniem szkolenia lub niezalogowania się uczestnika do platformy i tym samym niewzięcia udziału w szkoleniu, zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami uczestnictwa, wynikającymi z przesłanej karty zgłoszenia, na podstawie wystawionej faktury VAT. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.

    Przesłanie zgłoszenia i podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi realizację umowy/zamówienia. Administratorem danych osobowych będzie Presscom Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, numer KRS 0000173413. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez prawidłowej podstawy prawnej. Mają Państwo prawo do żądania od Presscom Sp. z o.o. dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub usunięcia. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z do@presscom.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie internetowej: https://presscom.pl/do.