Stacjonarnie lub online
wybór należy do Ciebie
Trzy dni
intensywnych wykładów
6 uznanych ekspertów
których warto wysłuchać
Aktualne tematy
i rozwiązania problematycznych zagadnień
Obszerne materiały szkoleniowe
wydrukowane lub w wersji elektronicznej
Wydrukowany certyfikat uczestnictwa
także dla uczestników online
Podczas konferencji podejmiemy tematykę wyzwań w polityce informacyjno-promocyjnej urzędów oraz omówimy nowoczesne narzędzia i metody komunikacji cyfrowej, w tym analizę danych, marketing online, zastosowanie sztucznej inteligencji oraz wykorzystanie polskich modeli językowych w promocji.
Program obejmuje również zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych, tworzenie angażujących treści wideo, budowanie relacji ze społecznością lokalną oraz strategie radzenia sobie z ograniczeniami finansowymi.
Na konferencję zapraszamy m.in.:
rzeczników prasowych, pracowników wydziałów promocji, komunikacji społecznej, informacji oraz kultury i turystyki, specjalistów ds. mediów społecznościowych, pracowników zajmujących się tworzeniem materiałów informacyjnych i promocyjnych, specjalistów ds. organizacji wydarzeń promocyjnych, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną, kierowników jednostek odpowiedzialnych za strategię komunikacji i promocji.
Dzień 1 – 27 października 2025 r. (poniedziałek)
Rejestracja uczestników [13:30-15:00]
Rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości [15:00-15:10]
Wystąpienie Gościa Specjalnego [15:15-15:30]
I BLOK MERYTORYCZNY [15:30-18:45]
Czy zawsze warto podążać za aktualnymi trendami? Strategiczne wyzwania dla urzędu w kontekście prowadzonej polityki informacyjno-promocyjnej
Kompostownia w Bieszczadach, czyli jak zarządzać komunikowaniem organizacji w kryzysie. Metody ograniczania ryzyka
Przerwa [17:00-17:30]
Analiza danych w marketingu cyfrowym: rola narzędzi i strategii w planowaniu aktywności promocyjnej urzędu
Gdy na realizację kampanii promocyjnej urzędu nie ma budżetu. Jak poradzić sobie z ograniczeniami finansowymi, organizacyjnymi i mentalnymi w jednostkach administracji publicznej
Uroczysta kolacja [20:00]
Dzień 2 – 28 października 2025 r. (wtorek)
Śniadanie [7:30-9:30]
II BLOK MERYTORYCZNY [9:30–13:30]
Mieszkańcy i goście jako ambasadorzy miasta – jak stworzyć komunikację opartą na zaangażowaniu lokalnej społeczności oraz turystów
Co można, a czego nie – ochrona wizerunku w materiałach informacyjno-promocyjnych w urzędzie
Dostęp do informacji publicznej i jego rola w kreowaniu komunikacji w administracji
Przerwa [11:30-12:00]
Zastosowanie sztucznej inteligencji w działaniach informacyjno-promocyjnych w administracji publicznej
Prawo imprez masowych – jak zorganizować imprezę promocyjną w instytucji publicznej
Obiad [13:30-14:30]
III BLOK MERYTORYCZNY [14:30-18:00]
Video Marketing – jak w praktyce tworzyć angażujące treści wideo w mediach społecznościowych (Tik-Tok, FB, Instagram, YT, Lin)
Prawo autorskie w codziennej komunikacji instytucji sektora publicznego
Przerwa [16:00-16:30]
Marketing polityczny – jak zaplanować działania informacyjno-promocyjne w urzędzie, uwzględniając kalendarz wyborczy
PLLuM – polskie modele językowe i ich wykorzystanie w działalności promocyjnej urzędu
Kolacja [19:00-21:00]
Dzień 3 – 29 października 2025 r. (środa)
Śniadanie [7:30-9:00]
IV BLOK MERYTORYCZNY [9:00-12:15]
Funkcjonowanie i egzekwowanie prawa prasowego w administracji w dobie komunikacji elektronicznej
Jak przygotować OPZ i realizować cele promocyjne w urzędzie zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Przerwa [10:30-11:00]
SEO, SEM i Content Marketing – czy i jak skutecznie korzystać z pozycjonowania treści w Internecie?
Plain language, czyli jak stosować zasady prostego języka w komunikacji informacyjno-promocyjnej urzędu
Zakończenie Forum [12:15]