Asertywność w pracy kontrolera i audytora

Dostępne terminy

Opis szkolenia

Szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności przydatnych w pracy kontrolera. Rozwinięcie wiedzy w zakresie wykorzystywania mechanizmów psychologicznych, budowanie relacji w niesprzyjających warunkach oraz redukcja swoich słabych stron – to tylko niektóre z aspektów, które poruszymy na szkoleniu a które kontrolerzy będą mogli wykorzystać podczas swojej pracy.

Szkolenie będzie miało charakter warsztatów, tak aby nabyte umiejętności można było szybko zweryfikować w praktyce.

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów audytu i kontroli w urzędach administracji publicznej każdego szczebla, osób zatrudnionych w referatach: nadzoru, kontroli projektów, monitoringu i kontroli trwałości oraz każdego pracownika administracji, który w swej pracy dokonuje kontroli lub audytu.

Program szkolenia

1. Czym jest asertywność?
a. typologia postaw w relacjach społecznych;
b. definicja asertywności;
c. zachowania asertywne vs. zachowania nie asertywne w pracy kontrolera/ audytora.

2. Psychologiczne aspekty budowania relacji w stosunkach kontrolujący – kontrolowany:
a. lęki i oczekiwania;
b. stereotypy i ich wpływ na realne sytuacje zawodowe;
c. mechanizmy psychologiczne utrudniające współpracę: projekcja, identyfikacja, generalizacja i inne.

3. Asertywne wyrażanie opinii i prowadzenie rozmów:
a. komunikacyjne fundamenty asertywności;
b. procedury prowadzenia rozmów: budowanie struktur, odpowiedzialność nadawcy i odbiorcy.

4. Asertywne rozumienie i wyrażanie emocji w sytuacjach zawodowych:
a. rola Inteligencji Emocjonalnej w zawodach społecznych;
b. koło emocji – do jakich emocji mamy dostęp?
c. jak asertywnie mówić o emocjach – procedury.

5. Asertywne przyjmowanie i wyrażanie krytyki:
a. rodzaje krytyki;
b. co słyszymy a czego dotyczy krytyka;
c. asertywne procedury pracy z krytyką.

6. Obrona swoich praw:
a. kiedy warto a kiedy nie należy angażować się w obronę praw?
b. identyfikowanie intencji komunikatu;
c. asertywne procedury ochrony własnych praw;
d. konfrontacyjne techniki asertywne.

7. Asertywna komunikacja w pracy z trudnym klientem:
a. ochrona własnych granic;
b. asertywne rozwiązywanie konfliktów;
c. procedury asertywne w sytuacjach społecznych.

8. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

    Termin szkolenia Osoba zgłaszająca
    Osoby zgłaszane
    Zwolnienie z VAT

    Do ceny nie doliczymy podatku VAT w przypadku oświadczenia, że uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.

    Podsumowanie kosztów
    Dane odbiorcy
    Dane nabywcy
    Uwagi

    Wysłanie niniejszego formularza zgłoszenia stanowi prawnie wiążące zobowiązanie do uczestnictwa w szkoleniu na warunkach w nim określonych. Rezygnacji z udziału w szkoleniu można dokonać wyłącznie w formie pisemnej (e-mail, fax, poczta), najpóźniej 7 dni roboczych przed szkoleniem. W przypadku otrzymania rezygnacji przez organizatora później niż na 7 dni roboczych przed dniem szkolenia lub niezalogowania się uczestnika do platformy i tym samym niewzięcia udziału w szkoleniu, zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami uczestnictwa, wynikającymi z przesłanej karty zgłoszenia, na podstawie wystawionej faktury VAT. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.

    Przesłanie zgłoszenia i podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi realizację umowy/zamówienia. Administratorem danych osobowych będzie Presscom Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, numer KRS 0000173413. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez prawidłowej podstawy prawnej. Mają Państwo prawo do żądania od Presscom Sp. z o.o. dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub usunięcia. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z do@presscom.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie internetowej: https://presscom.pl/do.