Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
Szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności przydatnych w pracy kontrolera. Rozwinięcie wiedzy w zakresie wykorzystywania mechanizmów psychologicznych, budowanie relacji w niesprzyjających warunkach oraz redukcja swoich słabych stron – to tylko niektóre z aspektów, które poruszymy na szkoleniu a które kontrolerzy będą mogli wykorzystać podczas swojej pracy.
Szkolenie będzie miało charakter warsztatów, tak aby nabyte umiejętności można było szybko zweryfikować w praktyce.
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów audytu i kontroli w urzędach administracji publicznej każdego szczebla, osób zatrudnionych w referatach: nadzoru, kontroli projektów, monitoringu i kontroli trwałości oraz każdego pracownika administracji, który w swej pracy dokonuje kontroli lub audytu.
1. Czym jest asertywność?
a. typologia postaw w relacjach społecznych;
b. definicja asertywności;
c. zachowania asertywne vs. zachowania nie asertywne w pracy kontrolera/ audytora.
2. Psychologiczne aspekty budowania relacji w stosunkach kontrolujący – kontrolowany:
a. lęki i oczekiwania;
b. stereotypy i ich wpływ na realne sytuacje zawodowe;
c. mechanizmy psychologiczne utrudniające współpracę: projekcja, identyfikacja, generalizacja i inne.
3. Asertywne wyrażanie opinii i prowadzenie rozmów:
a. komunikacyjne fundamenty asertywności;
b. procedury prowadzenia rozmów: budowanie struktur, odpowiedzialność nadawcy i odbiorcy.
4. Asertywne rozumienie i wyrażanie emocji w sytuacjach zawodowych:
a. rola Inteligencji Emocjonalnej w zawodach społecznych;
b. koło emocji – do jakich emocji mamy dostęp?
c. jak asertywnie mówić o emocjach – procedury.
5. Asertywne przyjmowanie i wyrażanie krytyki:
a. rodzaje krytyki;
b. co słyszymy a czego dotyczy krytyka;
c. asertywne procedury pracy z krytyką.
6. Obrona swoich praw:
a. kiedy warto a kiedy nie należy angażować się w obronę praw?
b. identyfikowanie intencji komunikatu;
c. asertywne procedury ochrony własnych praw;
d. konfrontacyjne techniki asertywne.
7. Asertywna komunikacja w pracy z trudnym klientem:
a. ochrona własnych granic;
b. asertywne rozwiązywanie konfliktów;
c. procedury asertywne w sytuacjach społecznych.
8. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.